2017. november 1.

Cset a fészen


- Hello! Vagy?
- Aham.
- Képzeld, önkéntes melózok.
- ?
- Gondoltam, segítek valakin.
- ?
- Igen. Éppen befejeztem a köröm lakkozást, amikor látok a fészen egy posztot. Az a harmadikos, hosszú hajú, szőke srác osztotta meg. Tudod, a Tomi.
- Persze, hogy tudom. Folyton róla beszélsz.
- Szóval ő. Cuki, nem? Ő is csinálja. Segít másokon. Ez cuki, nem? És az a legjobb, hogy tulajdonképpen semmit sem kellett csinálnom. Csak kattintottam párat, aláírtam valamit és kész. Most aztán látja, hogy én is benne vagyok ebben a segítő csapatban. Jó, mi?
- Aham. Anyám most húzta le a klotyót. Ezután szokott becsörtetni, hogy aludjak már. Mi a meló?
- Ööö, valakin segítünk. Gyerek asszem vagy egy delfin. A lényeg, hogy a Tomi is benne van. Érted? A Tomi!!! Ez majdnem olyan, mint egy randi. Sőt, több annál. Együtt dolgozunk. Itt vagy még?
- Nem, nincs itt. Az anyja vagyok. Este 11 van. Lili megy aludni. Szép álmokat!

Nincsenek megjegyzések: